Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Dream...*



"Κι εγώ περιμένω τον πρίγκιπα... Αυτόν που θα έρθει με το άσπρο του άλογο, θα μου δώσει ένα γλυκό φιλί, και θα μείνω μαζί του για πάντα..", μου είπε ένα κοριτσάκι πριν λίγο καιρό..!! Mου θύμησε τα λόγια μου.. Λόγια που κι εγώ έλεγα στην ηλικία της.. Καλώς ή κακώς μεγάλωσα! Και σταμάτησα να πιστεύω στον πρίγκιπα με το άσπρο του άλογο... σταμάτησα να πιστεύω στα αληθινά γλυκά φιλιά... σταμάτησα να πιστεύω στο πάντα!! Και πράγματι, το τελευταίο μου πήρε καιρό, απλά και μόνο γιατί δεν ήθελα να πιστέψω πως δεν υπάρχει! Κι όταν το συνηδειτοποίησα πόνεσα... Κι ίσως ακόμα πονάω λίγο τα βράδια, που σκέφτομαι κι εγώ το πρίγκιπα με το άσπρο του άλογο, τα γλυκά φιλιά, και το πάντα που ίσως να μη ζήσω ποτέ....! 




στον δικό μου πρίγκιπα......

2 σχόλια:

γλυκά χαμόγελα....