Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

....τα ήσυχα βράδια, θα περνάει φωτισμένο της ζωής μου το τρένο που θα'σαι μέσα κι εσύ....

      Ακόμα κι αν φύγεις για τον γύρο του κόσμου, θα΄σαι πάντα δικός μου, θα'μαστε πάντα μάζι.... Και δεν θα μου λείπεις γιατί θα'ναι η ψυχή μου το τραγούδι της ερήμου που θα σ'ακολουθει.. Τα ήσυχα βράδια, που η Αθήνα θα ανάβει, σα μεγάλο καράβι που θα'σαι μέσα κι εσύ.. και δεν θα σου λείπω γιατί θα'ναι η ψυχή μου το τραγούδι της ερήμου που θα σ'ακολουθει... Ακόμα κι αν φύγεις για το γύρο του κόσμου, θα'σαι πάντα δικός μου, θα'μαστε πάντα μαζί, και δεν θα μου λείπεις  γιατί  θα'ναι η ψυχή μου το τραγούδι της ερήμου που θα σ'ακολουθεί....Τα ήσυχα βράδια, θα περνάει φωτισμένο της ζωής μου το τρένο που θα'σαι μέσα κι εσύ... Και δεν θα σου λείπω, για θα'ναι η ψυχή μου το τραγούδι της ερημου που θα σ'ακολουθεί...





















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

γλυκά χαμόγελα....