Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

πρωινές σκέψεις.. πρωινά όνειρα........

Έφτασε και το τέλος αυτής της εβδομάδας... Μια εβδομάδας τόσο κουραστικής μα συνάμα τόσο όμορφης... Πολύ το διάβασμα, πολύ το άγχος, πολύ το γέλιο, πολλά τα όνειρα... 3 μέρες ακόμα για την αρχή λίγο πριν το τέρμα... Κάτι μου λέει πως η χρονιά θα είναι δύσκολη.. Από πολλές απόψεις... Ένα είναι σίγουρο: ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ... Από τη μία μελαγχολώ.. Ξέρω πόσο πολύ θα μου λείψουν όόόόλοι αυτοί που αποτελούσαν τη ζωή μου για πολλά χρόνια, ξέρω πόσο πολύ θα μου λείψουν όόόόλα αυτά που αποτελούσαν τη καθημερινότητα μου για πολλά χρόνια... Από την αλλή σκέφτομαι πως το όνειρο δεν θα αργήσει να γινει πραγματικότητα... 


Τι τα σκέφτομαι όλα αυτά τώρα.. Έχω μπροστά μου χρόνο...!! Άπλετο χρόνο...........




Κι έτσι για να ξεκινήσει καλά η μέρα...






Πολλές πολλές όμορφες και χαμογελαστές καλημέρες....:) :) :) :)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

γλυκά χαμόγελα....