Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Στο μαύρο βλέπεις χρώμα...:)

Εμπνευσμένη από ένα αγαπήμενο τραγούδι, είπα να γράψω δυο λόγια.... Για όλες αυτές τις μικρές αλλάγες στη ζωή μου, που την έχουν κάνει τόσο όμορφη.. τόσο διαφορετική!! Θα ξεκινήσω από εκείνη! Μπήκε σε μία ζωή ήρεμη, μονότονη και άλλες φορές μελαγχολική! Και την άλλαξε μια για πάντα.... Εκείνο το απόγευμα, ήταν καθοριστικό τελικά... Για τη ζωή μου, για τη ζωή σου, για τη ζωή ΜΑΣ! Δεν μπορώ να κρυφτώ από εκείνη πια.. Ξέρει τα αληθινά μου χαμόγελα, και τα γεμάτα πόνο.. Ξέρει τη κάθε μου σκέψη πριν καν τη κάνω.. Ξέρει να με προσγειώνει στη πραγματικότητα ομαλά, για να μη χτυπήσω... Ξέρει τα πάντα μου! Μα και τα χωρίς εμένα πράγματά μου! Ξέρει να διαχειριστεί τις καταστάσεις μου καλύτερα απ'ότι εγώ! Ξέρει να φτιάχνει τις δύσκολες μέρες μου μ'ένα χαμόγελο!! ΞΕΡΕΙ ΕΜΕΝΑ!!
Σειρά τώρα έχει εκείνος...Εκείνος που απλά ΜΕ ΓΕΜΙΖΕΙ! Με θυμώνει, γιατί μ'αγαπάει... Και το ξέρω! Εκείνος που μ'ένα γέλιο του καταλαβαίνω τη ζωή μου.. Εκείνος που με κάνει να θέλω να πετύχω τα όνειρά μου όσο κανείς άλλος! Κάθε στιγμή μαζί του είναι διαφορετική! Με τα γέλια μας, με τα ξεσπάσματά μας, με τις δυσκολίες μας, με τα όνειρά μας... Γιατί όπως μου είχε πει, τα όνειρα δεν είναι πια δικά μου.. Είναι δικά ΜΑΣ! 
Ευτυχία! Μετά από έναν δύσκολο μήνα, γεμάτο άγχος, ένταση, στεναχώριες, πίεση, έρχεται η ευτυχία... Γιατί για να δει κανείς το ουράνιο τόξο, πρέπει να αντέξει τη μπόρα!!


ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΜΗΝΑ!!


Νεράιδα Κ* να προσέχεις τώρα που φτάνεις στο τέρμα..
Σε περιμένει μία υπέροχη ζωή  εκεί έξω!
Δεν σε έχω ξεχάσει, να ξέρεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

γλυκά χαμόγελα....